Informujemy, że w Rejestracji Centralnej pojawiły się nowe maszyny tzw. BILETOMATY, które są efektem wdrażania elektronicznego systemu kolejkowego pacjentów.
Na wstępie prosimy naszych pacjentów o wyrozumiałość w związku z wdrażanym systemem. Zaznaczamy, że takie same systemy z powodzeniem funkcjonują w urzędach państwowych i innych instytucjach użyteczności publicznej.
Bardzo staraliśmy się żeby system był prosty i intuicyjny w obsłudze dla naszych pacjentów.
- Zadaniem systemu jest uporządkowanie i stworzenie sprawiedliwej i czytelnej kolejki oczekujących pacjentów w Centralnej Rejestracji.
- Celem wyznaczenia wizyty u lekarza specjalisty osobiście w Centralnej Rejestracji należy skorzystać z BILETOMATU.
- Należy wybrać jedną z dostępnych opcji wyświetlanych na ekranie Biletomatu, w zależności od tego do jakiego specjalisty chcemy się wyznaczyć:
- specjaliści
- poradnia zdrowia psychicznego
- kasa / dokumentacja medyczna
- rehabilitacja
Jeżeli chcemy skorzystać z kilku z powyższych czterech opcji należy pobrać kolejne bilety wybierając kolejne opcje.
Jeden bilet wybrany przez opcję specjaliści upoważnia do wyznaczenia wizyt do kilku lekarzy specjalistów dostępnych w naszym Szpitalu ( nie trzeba drukować 3 biletów do specjalisty jeśli chcemy umówić się do 3 specjalistów, wystarczy jeden bilet)
- Następnie zajmujemy dogodne miejsce i czekamy, aż system wywoła numer wydrukowany na naszym bilecie.
- Po wywołaniu naszego numeru podchodzimy do stanowiska nad którym wyświetla się nasz numer.
- Dokonujemy rejestracji wizyty.
- Efektem wyznaczenia wizyty jest bilet wydany nam przez Rejestratorkę z informacją o dacie i godzinie wyznaczonej przez nas wizyty. Zalecamy zachowanie powyższego biletu celem posiadania potwierdzenia wyznaczonej wizyty.
W przypadku zgłoszenia się na wyznaczoną wizytę w naszym Szpitalu celem uzyskania porady medycznej należy:
- Na ekranie Biletomatu wybrać opcję wizyta u specjalisty
- Podać numer PESEL (UWAGA! Jeśli nie życzą sobie Państwo by numer PESEL był widoczny za ekranie podczas jego wpisywania, można skorzystać z opcji „Ukryj numer PESEL podczas wpisywania”)
- System sprawdza czy mamy w danym dniu zaplanowaną wizytę
- System sprawdza czy jesteśmy ubezpieczeni (jeśli nie, musimy pobrać bilet do Rejestracji i wypełnić oświadczenie o ubezpieczeniu, w przeciwnym wypadku system nie przepuści nas dalej)
- Po przejściu tej weryfikacji wybieramy na ekranie wizytę na którą się wyznaczyliśmy
- Automat drukuje bilet z numerem wizyty. Należy przejść pod gabinet specjalisty do którego jesteśmy umówieni i czekać, aż na ekranie nad drzwiami Poradni wyświetli się wezwanie naszego numeru
DLACZEGO NASZ SYSTEM USPRAWNI PRACĘ PRZYCHODNI?
Dzięki temu systemowi lekarz dokładnie wie kto zgłosił się na wizytę, pacjenci są wywoływani zgodnie z kolejką oczekujących, zachowana jest ochrona danych osobowych pacjenta, wywoływani są tylko ci pacjenci którzy się zgłosili na zaplanowaną wizytę, lekarz nie traci czasu czekając na „spóźnialskich” lub nieobecnych i sprawdzaniu czy już nie dotarli.