Sekcja II: Przedmiot zamówienia
II.1)Opis
II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego i urządzeń UPS dla budynków A i B w ZOZ MSWiA w Łodzi, ul. Północna 42.
II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usługDostawy
Kupno
Kod NUTS
II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego
II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej
II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupuPrzedmiotem
zamówienia jest dostawa i instalacja agregatu prądotwórczego wraz z
dostosowaniem układu czerpni i wyrzutni gorącego powietrza oraz układu
wydechu spalin niezbędnego do zabudowy agregatu oraz dostawa i montaż
urządzeń UPS dla budynków A i B w ZOZ MSWiA w Łodzi, ul. Północna 42:
Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
— demontaż istniejącego agregatu prądotwórczego wraz z urządzeniami towarzyszącymi,
— dostawę i montaż agregatu prądotwórczego wraz niezbędnymi urządzeniami towarzyszącymi,
— wykonanie linii kablowych pomiędzy agregatem prądotwórczym a rozdzielnicą główną obiektu,
— dostawę, montaż, podłączenie i uruchomienie urządzeń UPS dla budynków A i B,
— przeszkolenie wytypowanych pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń, systemów, stanowiących przedmiot umowy,
— opracowanie dokumentacji powykonawczej.
II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV) II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
II.1.8)CzęściTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.1.9)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2)Wielkość lub zakres zamówienia
II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:Agregat prądotwórczy - 1 szt, UPS - 2 szt.
II.2.2)Informacje o opcjach
II.2.3)Informacje o wznowieniach
II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacjiw dniach: 98 (od udzielenia zamówienia)
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki dotyczące zamówienia
III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:Wadium na całość przedmiotu zamówienia to 5 828,00 PLN.
Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
— pieniądzu,
—
oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy
Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym lub oryginalnych,
— bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych,
— oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych,
—
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
Z
treści gwarancji lub poręczeń wadialnych musi wynikać bezwarunkowe,
nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie
gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego (na rachunek bankowy
zamawiającego) kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu, w
przewidzianych w ustawie okolicznościach zatrzymania wadium.
Niedopuszczalne jest wprowadzanie w treści gwarancji lub poręczeń
jakichkolwiek postanowień ograniczających Zamawiającemu wypłacenie
należnej kwoty wadium.
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
BANK MILLENIUM Nr rachunku: 58 1160 2202 0000 0000 3597 5217.
Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 3.4.2012 r. do godz. 10:00.
Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą.
III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:Zapłata
za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi po jego należytym dostarczeniu,
zainstalowaniu i skonfigurowaniu na podstawie prawidłowo wystawionej
faktury VAT w terminie 30 dni od dnia jej doręczenia przez Wykonawcę
Zamawiającemu, na konto wskazane w fakturze. Za datę płatności strony
uznają dzień wysłania przez Zamawiającego polecenia przelewu do banku
prowadzącego jego rachunek.
III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:W
przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o
udzielenie zamówienia, wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa
określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do
reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania ich w
postępowaniu oraz zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia
publicznego, w myśl art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.1.4)Inne szczególne warunkiWykonanie zamówienia podlega szczególnym warunkom: nie
III.2)Warunki udziału
III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: W celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu do oferty
należy załączyć:
1. oświadczenie
wykonawcy o spełnianiu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-4
Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji),
2.
informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w
których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.
W przypadku
oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie
zamówienia publicznego, oświadczenie o spełnianiu warunków, o których
mowa powyżej składa przynajmniej jeden z wykonawców lub wszyscy
wykonawcy złożą oświadczenia lub wspólne oświadczenie, że łącznie
spełniają te warunki.
Wykonawca
powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do
oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z
nich przy wykonywaniu zamówienia.
W
celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawcy w
okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy należy złożyć
następujące dokumenty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych
za zgodność z oryginałem prze wykonawcę lub osobę upoważnioną, z
zachowaniem sposobu reprezentacji:
1. oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3),
2.
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają
wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w
oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób
fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy,
3.
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego
potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert;
4.
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń
Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego
potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na
ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał
przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty
zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed
upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
5.
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona
nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
6.
aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w
art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2-4 i
pkt 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,
b)
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie
społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w
całości wykonania decyzji właściwego organu,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie;
W
zakresie pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub
administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której
dokumenty dotyczą, w zakresie określonym a w art. 24 ust. 1 pkt 4-8
ustawy.
Jeżeli w przypadku
wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, mają miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa
w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo
administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób
w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8 ustawy, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z tym że
w przypadku gdy w miejscu zamieszkania nie wydaje się takich
zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie
złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania
tych osób.
Jeżeli w kraju
zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej,
zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania
osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
- wystawione z odpowiednią datą wymaganą dla tych dokumentów.
W
przypadku oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o
udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że
wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy z wykonawców oddzielnie.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w
postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w
realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego
podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy.
III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowaInformacje
i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Informację banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w
których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych
środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
składania ofert.
Minimalny poziom
ewentualnie wymaganych standardów: Posiadanie środków finansowych lub
zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN - ocena na
podstawie informacji z banku lub Spółdzielczej Kasy
Oszczędnościowo-Kredytowej.
Dla
potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości
zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni
kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP na dzień składania ofert.
III.2.3)Kwalifikacje techniczne
III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi
III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu
III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Rodzaj procedury
IV.1.1)Rodzaj proceduryOtwarta
IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału
IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu
IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia
IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówieniaNajniższa cena
IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznejWykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3)Informacje administracyjne
IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:10/D/12
IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienianie
IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowegoDokumenty odpłatne: nie
IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu3.4.2012 - 10:00
IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom
IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniupolski.
IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąw dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.3.8)Warunki otwarcia ofertData: 3.4.2012 - 10:30
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Podać
odniesienie do projektu (projektów) i/lub programu (programów):
Zamówienie jest współfinansowanie ze środków Europejskiego Funduszu
Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego
Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 (Oś priorytetowa II. Ochrona
środowiska, zapobieganie zagrożeniom i energetyka - Działanie II.7
Elektroenergetyka).
Projekt:
„Poprawa jakości bezpieczeństwa energetycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji w Łodzi”.
VI.3)Informacje dodatkoweW
celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone
przez zamawiającego wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć:
Oświadczenie, iż wykonawca posiada autoryzowany serwis.
Opis
parametrów technicznych zespołu prądotwórczego ze zbiornikiem paliwa na
ponad 6,5 godzin pracy przy 75 % RPP oraz zasilaczy UPS.
Uwaga.
W przypadku wątpliwości Zamawiający zastrzega sobie prawo do zażądania
dodatkowych dokumentów potwierdzających spełnianie parametrów podanych w
opisie przedmiotu zamówienia. Dokumenty te zostaną udostępnione przez
Wykonawców na każde żądanie Zamawiającego.
Ważność
i forma dokumentów zgodnie z zapisami w Rozporządzeniu Prezesa Rady
Ministrów z dnia 30.12.2009 r Dz. U. Nr 226 poz. 1817.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
VI.4.2)Składanie odwołań
VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:21.2.2012